1 Koszty wysyłki zależą od gabarytów paczki . Koszt wysyłki w koszyku pokazuje najtańszą opcję. Kwoty te zmieniają się w zależności od wielkości zamówienia i dokonania wyboru przez klienta.
2. Dostępne sposoby płatności :
a) Płatność przelew dla wysyłki KURIER i PACZKOMATY
b) Płatność pobranie przy kurierze ( wybiera się tę opcję w kolejnych krokach zamówienia i cena jest nieznacznie większa niż w przypadku przelewów) . Nie jest dostępna usługa PACZKOMATY POBRANIE .
3. ZAMÓWIENIE BĘDZIE ZATWIERDZONE DOPIERO PO PRZEJŚCIU PRZEZ OSTATNI 5 KROK SKŁADANIA ZAMÓWIENIA Z PROŚBĄ O "POTWIERDZENIE" . Można modyfikować swój koszty wg . uznania aż do momentu kliknięcia POTWIERDZAM W OSTATNIM KROKU
4. W przypadku rezygnacji z zamówienia lub zauważenia błędu w swoim zamówieniu - wystarczy powiadomić mailowo lub telefonicznie pracownię o chęci dokonania zmian.
5. KOSZTY WYSYŁKI
6 . PRZEWOŹNIK TO KURIER INPOST ,PACZKOMATY INPOST LUB POCZTEX EKSPRES24
6 . Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo automatyczny mail potwierdzający złożenie zamówienia i dodatkowo w ciągu 12 h otrzymają Państwo dodatkowy spersonalizowany mail z przyjęciem zamówienia do realizacji przez Pracownię Pino. W dniu wysyłki podawany jest nr nadania paczki.
7 . W przypadku pilnych okoliczności (urodziny , uroczystości , wyjazdy wakacyjne lub inne ) uwzględniamy prośby o przyspieszenie realizacji zamówienia w ramach naszych możliwości lub odłożenie zamówienia w czasie. Prosimy wtedy o kontakt mailowy , telefoniczny lub smsowy tak żeby dopasować się do Państwa sytuacji.
8 .W okresie przedświątecznym Wielkanocnym i od 25.listopada każdego roku oraz około 2 tygodni przed Dniem Dziecka czas oczekiwania na wykonanie i wysyłkę wydłuża się. Banery główne na stronie pokazują termin przyjmowania zamówień z gwarancją dostawy do wyżej wymienionych świąt . Informację są również pokazywane przy każdym produkcie. W razie wątpliwości prosimy kontaktować się z Pracownią pod nr tel 504 082 800 od poniedziałku do piątku od 9 - 16 tej.