Tipi PINK GRAY Namiot budka...
- -10%
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE ZDJĘCIA WASZYCH PIESKÓW
ZOBACZ FILMIK
FAQ Pytania
1. Jeśli masz szczeniaczka sprawdź jakiej wielkości będzie docelowo. Rozmiary ras możesz znaleźć w internecie. Do jego długości dodaj około 10 cm i wyjdzie wymiar odpowiadający wymaganiom twojego psa. 2. Jeśli masz już dorosłego psa zmierz jego rozpiętość gdy np. śpi i dodaj około 10 cm luzu.3. Zadzwoń do nas lub napisz maila po poradę.
Znajdź przy produkcie okienko dostosowania produktu "TABLICZKA Z IMIENIEM TWOJEGO PSA KOTA LALKI , w którym masz możliwość podania imienia swojego pupila do wygrawerowania jego imienia na tabliczce. Wpisz je i zapisz swój wybór. Jeśli nie wypełniłeś/aś tego okienka podaj imię w mailu.
Wszystkie mebelki i łóżka dla lalek , zwierząt produkowane są w Polsce. Jesteśmy rodzinną firmą . Wszystkie produkty projektujemy i wykonujemy ręcznie w naszej pracowni. Posiadamy również własną pracownię krawiecką, która szyje legowiska dla zwierząt i tapicerkę dla lalek. Posiadamy własną suszarnie w której dbamy o najwyższą jakość drewna z którego powstają nasze wyroby.
Produkty które wygrawerowaliśmy na twoje życzenie na litym drewnie nie możesz zwrócić np. kuchnia drewniana dla lalek. Możesz zwrócić tipi oraz łóżka dla zwierząt gdyż tam jest naklejana tabliczka a nie grawerowana bezpośrednio na drewnie .
Wejdź w produkt który cię interesuje , przeczytaj opis , zapoznaj się z filmikami ( jeśli są przygotowane podane są poprzez kliknięcie TUTAJ gdzie zostaniesz przeniesiony na nasz YOUTUBE . Dodatkowo pod produktem masz zakładkę PYTANIA gdzie znajdziesz większość odpowiedzi. Jeśli nadal będziesz mieć wątpliwości napisz do nas na sklep@pinomebelki.pl lub zadzwoń 504 082 800.
Tak, wejdź w zakładkę 24H na stronie głównej sklepu . Tam znajdziesz produkty które wysyłamy w ciągu 24H . Pamiętaj jednak że jeśli połączysz zamówienie które obejmuje wysyłkę 24H z wysyłką standardową (spoza tego katalogu ) termin realizacji będzie taki jak podany przy produkcie który dodano do koszyka ze standardowym terminem realizacji.
Produkty, które przeszły pozytywne rozpatrzenie procedury reklamacyjnej będą w ramach uzgodnienia z klientem : wymieniane na nowe , lub jeśli istnieje możliwość naprawy - będą naprawiane . Trzecią możliwością jest nie odsyłanie do nas produktu w ramach reklamacji i uzgadniane są z kupującym rekompensaty pieniężne . W przypadku produktów reklamacyjnych nie ma całego zwrotu poniesionego kosztu za produkt .