Chcesz zwrócić produkt bo okazał się za mały , za duży ? , chcesz wymienić na mniejszy a może większy ? , otrzymałeś uszkodzony produkt ? - tutaj znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania.

Czy mogę zwrócić zamówienie ?

TAK - Jeśli chcesz zwrócić zamówienie produkt nie może nosić oznak użytkowania. Jeśli produkt jest grawerowany na litym drewnie czyli spersonalizowany zwrot nie jest możliwy. Produkt musi być bezpiecznie zapakowany .  O zwracanym produkcie powiadom sprzedawcę mailem sklep@pinomebelki.pl lub telefonicznie 504 082 800

0

Jaki mam czas na zwrot zamówienia ?

Na zwrot zakupionego produktu masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. Przekroczenie tego czasu powoduje zwrot paczki do nadawcy. Więcej o zwrotach TUTAJ

0

Czy mogę zwrócić część produktów ?

TAK- W ramach zwrotu produktu (nie dotyczy reklamacji )masz na to 14 dni od otrzymania paczki. Pamiętaj żeby zwracane produkty nie nosiły oznak użytkowania. Zwrotowi nie podlega produkt spersonalizowany grawerem wykonanym na litym drewnie. Wypełnij załączony do paczki formularz zwrotu .Zwracane produkty bezpiecznie zakapuj.  O zwracanym produktach poinformuj nas mailem. 

0

Kto ponosi koszt zwracanych lub wymienianych przeze mnie produktów ?

Koszt zwrotu produktów (nie dotyczy reklamacji ) ponosi KUPUJĄCY.  Jeśli odsyłasz do nas paczkę samodzielnie to koszt paczki zwrócimy do wysokości najtańszej wartości kosztu dostawy występujący przy zwracanym produkcie. 

0

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone produkty ?

Czas na zwrot wpłaty za zwrócone produkty do 14 dni i pod warunkiem że produkt został zwrócony na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. W dniu przelewu zostaniesz o tym poinformowany dodatkowym mailem od Opiekuna Klienta. 

1

Czy mogę wymienić otrzymany produkt na inny ?

TAK- nasz sklep udostępnia wymianę produktu na inny jeśli ten który otrzymałeś jest np. za mały lub za duży. Na wymianę produktu masz 14 dni od dnia otrzymania paczki pod warunkiem że produkt nie był  spersonalizowany -grawerowany na litym drewnie . Powiadom nas o chęci wymiany. Wymieniany produkt nie może nosić oznak użytkowania. Tego samego dnia którego odsyłasz do nas paczkę możesz złożyć nowe zamówienie w sklepie z przypisanym przy produkcie terminem realizacji. Opłacasz wtedy tylko różnicę wynikającą z obu zamówień.  Pamiętaj nie wyślemy zamówienia dopóki produkty , które wymieniasz do nas nie wrócą. Ta procedura nie odnosi się do procesu reklamacji. 

0

Jak zgłosić reklamację ?

Zgłoś reklamację mailem. Wypełnij otrzymany z paczką formularz , opisz sytuację dotyczącą reklamacji i  włóż go do paczki . Umów z nami termin gotowości przekazania paczki kurierowi. O gotowości odbioru paczki powiadom nas na 1 dzień przed odbiorem. Przygotujemy list nadawczy który wystarczy wydrukować i nakleić na paczkę . Jeśli nie masz drukarki powiadom nas o tym w zgłoszeniu mailowym. Więcej szczegółów dotyczących procedury reklamacji znajdziesz na dole głównej strony sklepu w zakładce Zwroty Wymiana Reklamacje . Szczegóły TUTAJ

0

W jaki sposób zwrócić , wymienić produkt ?

Zwrotu w ramach reklamacji można dokonać na 2 sposoby : 1.   Podaj nam w mailu wymiar paczki . Przygotujemy etykietę nadawczą i wyślemy ją mailem do druku. Pamiętaj o umówieniu z nami terminu odbioru paczki 1 dzień wcześniej.  2. Wysyłasz paczkę na własny koszt, a my zwrócimy ci koszty wysyłki do wysokości najniższego kosztu będącego przy danym produkcie. W obu przypadkach wypełnij załączony formularz zwrotu. Najlepiej zachować oryginalne pudełko i do niego spakować produkt.  Jeśli nie zachowałeś pudełka spakuj paczkę bardzo bezpiecznie.

0

W jakiej sytuacji zgłosić reklamację , a w jakiej zwrot ?

Reklamację należy zgłosić gdy produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub posiada fabryczną wadę. Zwrotu należy dokonać gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań z powodu np. nieodpowiedniego rozmiaru. Dokładne informacje znajdziesz TUTAJ

0

W jakim terminie mogę złożyć reklamacje ?

Reklamację można zgłosić w terminie 2 lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2 miesięcy wystarczy odesłać artykuły w tym czasie ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki. 

0

W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje ?

Czas na rozpatrzenie reklamacji 14 dni od otrzymania paczki. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymujesz mailowe powiadomienie. 

0

Czy mogę zwrócić produkt grawerowany - spersonalizowany ?

Produkty które wygrawerowaliśmy na twoje życzenie na litym drewnie nie możesz zwrócić np. kuchnia drewniana dla lalek. Możesz zwrócić tipi oraz łóżka dla zwierząt gdyż tam jest naklejana tabliczka a nie grawerowana bezpośrednio na drewnie .

0

Czy mogę zwrócić produkty w promocji ?

TAK - Procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty oprócz grawerowanych na litym drewnie. Pamiętaj że zwracane produkty nie mogą nosić oznak użytkowania , powinny być czyste i być w nienaruszonym stanie. 

0

Czy otrzymam zwrot pieniędzy za produkt z reklamacji ?

Produkty, które przeszły pozytywne rozpatrzenie procedury reklamacyjnej będą w ramach uzgodnienia z klientem : wymieniane na nowe , lub jeśli istnieje możliwość naprawy - będą naprawiane . Trzecią możliwością jest nie odsyłanie do nas produktu w ramach reklamacji i uzgadniane są z kupującym rekompensaty pieniężne . W przypadku produktów reklamacyjnych nie ma całego zwrotu poniesionego kosztu za produkt .

0