Zobacz szczegółowe informacje dotyczące realizacji swojego zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?
Tak, przyjmujemy zamówienia telefonicznie z powiadomieniem o wysyłce smsem . Klient ma wtedy takie sama prawa do zwrotu , reklamacji jak w przypadku zamówień na sklepie. Telefon czynny od godziny 9- 16 od poniedziałku do piątku.
Ile będzie trwała realizacja zamówienia ?
Terminy realizacji poszczególnych produktów podawane są przy produkcie pod "Dodaj do koszyka" i są one zróżnicowane w zależności od uzupełniania przez pracownię stanów magazynowych . Jeśli zależy ci na czasie i otrzymaniu paczki znacznie szybciej niż podane terminy wejdź w zakładkę 24H (na stronie głównej ) tam znajdziesz produkty dostępne od ręki.
Czy w okresie Świąt Bożego Narodzenia trzeba zamawiać produkty wcześniej ?
TAK - okres świąteczny wiąże się z natężeniem zamówień i na banerach informacyjnym podawane są wtedy widoczne terminy do kiedy możemy przyjmować zamówienia. W okresie Świąt Bożego Narodzenia zamykamy przyjmowanie zamówień zazwyczaj między 5-8 grudnia
Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie ?
Nie - zamówienie można dokonać również jako GOŚĆ bez rejestracji. Pamiętaj że tracisz możliwość śledzenia zamówienia i nie otrzymujesz od nas informacji o pojawiających się nowościach , akcjach promocyjnych , rabatach i nie z każdych rabatów możesz korzystać.
Jak anulować zamówienie ?
Jeśli rozmyśliłeś się możesz w każdej chwili zgłosić mailem informację o anulowaniu zamówienia.
Czy macie sklep stacjonarny ?
Nie , na chwilę obecną oferujemy tylko sprzedaż online .
Czy są produkty dostępne od ręki ?
Tak, wejdź w zakładkę 24H na stronie głównej sklepu . Tam znajdziesz produkty które wysyłamy w ciągu 24H . Pamiętaj jednak że jeśli połączysz zamówienie które obejmuje wysyłkę 24H z wysyłką standardową (spoza tego katalogu ) termin realizacji będzie taki jak podany przy produkcie który dodano do koszyka ze standardowym terminem realizacji.