Zapoznaj się z metodami płatności w naszym sklepie.
W jaki sposób mam opłacić zamówienie ?
Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz mail z informacją o przyjęciu zamówienia . Podany będzie również nr konta do opłacenia zamówienia. W tytule transakcji podaj nazwisko osoby zamawiającej.
Czy mogę zrobić dopłatę do zamówienia ?
TAK- najpierw powiadom nas mailem o zmianie jaką chcesz dokonać . Po uzyskaniu odpowiedzi będzie można uzupełnić płatność . Połączymy zamówienie w całość tylko jeśli dokonałeś/aś jej najpóźniej w ciąg 3 dni od pierwszego zamówienia. Po tym czasie drugie zamówienie będzie jako kolejne z nowym rozliczeniem kosztów dostawy.
Jakie są formy płatności ?
Możesz wybrać opcję przelewu tradycyjnego lub online albo pobrania . Dla płatności przelewem dostępne są wysyłki kurierem i paczkomatem . Dla płatności opłacanej przy kurierze ( pobraniowej) dostępny jest wyłącznie kurier. Nie wysyłamy paczek pobraniowych za pośrednictwem paczkomatów. Wszystkie opcje do wyboru pojawiają się w trakcie składania zamówienia . Możesz też zajrzeć tutaj - cennik wysyłek.
Opłaciłam/em już zamówienie ale chcę zrezygnować z części produktów. Co robić ?
Powiadom nas mailem o decyzji rezygnacji z wybranych produktów. Naniesiemy korektę do zamówienia i jeśli opłaciłeś /aś zamówienie z góry nadpłata zostanie zwrócona na twoje konto w ciągu 10 dni .
Jeszcze nie opłaciłam/em zamówienia i chcę zrezygnować z części produktów. Co robić ?
Powiadom nas mailem lub telefonicznie o rezygnacji z części zamówienia. Naniesiemy korektę do zamówienia i będzie można wtedy dokończyć transakcję płatności.
Chcę anulować opłacone zamówienie. Co robić ?
Powiadom nas mailem o decyzji z rezygnacji całego zamówienia . Otrzymasz od nas potwierdzenie rezygnacji z zamówienia. Zwrot twojej płatności zostanie zwrócony na konto w ciągu 14 dni .
Czy jak opłacę zamówienie to otrzymam jakieś potwierdzenie ?
TAK - Tuż po dokonaniu zakupu otrzymasz automatycznie mail z przyjęciem zamówienia . Zostanie wysłany również dodatkowy spersonalizowany mail od Opiekuna Klienta, który wskaże czas oczekiwania na twoje zamówienie, a w przypadku braków formalnych poprosi o uzupełnienie danych.
Czy podane ceny produktów są brutto czy netto ?
Wszystkie ceny podane przy produkcie są cenami ostatecznymi - brutto.