Wszystko o dostawach w sklepie PINO
Jakie są koszty dostawy ?
Szczegółowe koszty wysyłki podane są na dole sklepu w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚCI i szacują się od 10 - 27 zł w zależności od formy dostawy. Patrz tutaj Koszty wysyłki widoczne są również w twoim koszyku.
Gdzie sprawdzę status zamówienia ?
Status zamówienia jest widoczny tylko dla klientów zarejestrowanych. Po zalogowaniu się na swoje konto wejdź w zakładkę HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ , tam zobaczysz aktualny stan swojego zamówienia. Jeśli złożono zamówienie jako GOŚĆ o swój status zamówienia możesz dopytać mailem lub telefonicznie.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane ?
Termin oczekiwania na wysyłkę podany jest przy każdym produkcie pod KOSZYKIEM . W dniu wysyłki podawana jest informacja o wysyłce zamówienia. Każdy etap realizacji zamówienia od złożenia do wysyłki jest podawany w twojej HISTORII SZCZEGÓŁÓW ZAMÓWIEŃ po zalogowaniu się do swojego konta klienta. Jeśli składałeś/aś zamówienie jako GOŚĆ dopytaj w mailu o wysyłkę swojego zamówienia.
Czy otrzymam nr nadania paczki ?
Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym otrzymasz w dniu wysyłki mail od Opiekuna Klienta z nr nadania paczki ( linkiem do śledzenia transportu paczki) Swój status możesz również zobaczyć po zalogowaniu się do swojego panelu klienta .
Jacy przewoźnicy dostarczają paczki ?
Inpost kurier 24 , Pocztex kurier 24 , Inpost paczkomaty
Czy mogę zamówić wysyłkę za granicę ?
TAK - zgłoś taką chęć mailem . Podaj od razu kod pocztowy odbiorcy . Sprawdzimy koszt wysyłki i mailem wyślemy wycenę kosztu do akceptacji. Potem możesz na sklepie złożyć zamówienie , a koszt wysyłki doliczysz do całego zamówienia i dokonasz płatności. Wysyłki za granice wymagają płatności z góry. Nie realizujemy wysyłek pobraniowych.