Zobacz jak skorzystać z promocji i rabatów oferowanych w sklepie PINO
Na jaką kwotę muszę złożyć zamówienie żeby nie płacić za koszt wysyłki ?
Wszystkie zamówienia > 500 zł anulują koszt dostawy dla płatności z góry. Rabat nie działa dla zamówienie z płatnością za pobraniem.
Skąd mam wiedzieć czy produkt jest obecnie w promocji ?
O produktach będących w promocji informujemy na banerach informacyjnych. Produkt w promocji może mieć przypisany kod rabatowy do samodzielnego wpisania w koszyku lub przy wybranym produkcie od razu widać wartość rabatu.
Czy produkt będący w promocji mogę zwrócić lub wymienić ?
TAK - Produkt w promocji to produkt pełnowartościowy na który nałożono rabat na określony czas. Można taki produkt zwrócić lub wymienić na inny z tym samym rabatem, który przysługiwał podczas pierwszego zakupu. Czas na zwrot do 14 dni . Produkt nie może nosić na sobie oznak użytkowania. Pamiętaj że nie możesz zwrócić produktów z wygrawerowanym na litym drewnie napisem .
Jak długo trwa promocja ?
O czasowej promocji informujemy na banerkach na stronie głównej sklepu , na facebooku , instagramie. Po najechaniu myszką na banerek on się zatrzyma i można doczytać podany pod banerkiem czas promocji. Czas produktów w promocji pokazuje również licznik widoczny na banerku na samej górze głównej strony sklepu.
Nie działa kod promocji lub rabat . Co robić ?
Zgłoś mailem błąd na stronie. Zweryfikujemy sytuację i jeśli to błąd systemu to zostanie od natychmiast poprawiony i będzie można już złożyć zamówienie.
Czy jako stały klient dostanę dodatkowy rabat ?
TAK- Stali zarejestrowani klienci, którzy wracają do nas mogą otrzymać dodatkowy rabat . Jest on uzależniony od wartości zamówienia. Jeśli więc w ciągu roku twoja wartość zamówienia przekroczyła 1200 zł damy ci dodatkowy rabat w postaci kodu do wykorzystania na następne zakupy. Swój kod rabatowy znajdziesz po zalogowaniu się do panelu klienta i w zakładce KUPONY.