Łóżka drewniane lalek
SYPIALNIA JAK MARZENIE
AKWARELA Sypialnia ASH dla...
- -25%
FAQ Pytania
Z jakiego drewna tworzone są produkty ?
Bazą dla naszych produktów jest wysokiej jakości drewno sosnowe , jesionowe , bukowe i dębowe poddawane procesowi suszenia i procesom kontroli w naszej pracowni . Na uwagę zasługuje fakt że nie używamy drewna świerkowego, które jest miękkie i sklejki, która jest materiałem drewnopochodnym .
Czy kołyskę , łóżko lalki , mebelki muszę sama złożyć ?
Kołyska dla dużej lalki typu bobas nie musisz składać samodzielnie. Otrzymujesz produkt gotowy do użytku. To samo dotyczy łóżek podwójnych i pojedynczych dla lalek, regałów , szafy i pozostałych mebelków.
Czy farba na mebelkach jest bezpieczna dla dzieci ?
Do pokrywania drewna w mebelkach używamy wyłącznie farb z atestem bezpieczeństwa dla dziecka .
Gdzie wytwarzane są wasze produkty ?
Wszystkie mebelki i łóżka dla lalek , zwierząt produkowane są w Polsce. Jesteśmy rodzinną firmą . Wszystkie produkty projektujemy i wykonujemy ręcznie w naszej pracowni. Posiadamy również własną pracownię krawiecką, która szyje legowiska dla zwierząt i tapicerkę dla lalek. Posiadamy własną suszarnie w której dbamy o najwyższą jakość drewna z którego powstają nasze wyroby.
Czy mogę zamówić mebelki nie pomalowane - naturalne ?
Tak - wystarczy zgłosić taką informację przy zakupie.
Mam więcej pytań - gdzie mogę uzyskać informację ?
Wejdź w produkt który cię interesuje , przeczytaj opis , zapoznaj się z filmikami ( jeśli są przygotowane podane są poprzez kliknięcie TUTAJ gdzie zostaniesz przeniesiony na nasz YOUTUBE . Dodatkowo pod produktem masz zakładkę PYTANIA gdzie znajdziesz większość odpowiedzi. Jeśli nadal będziesz mieć wątpliwości napisz do nas na sklep@pinomebelki.pl lub zadzwoń 504 082 800.
Czy są produkty dostępne od ręki ?
Tak, wejdź w zakładkę 24H na stronie głównej sklepu . Tam znajdziesz produkty które wysyłamy w ciągu 24H . Pamiętaj jednak że jeśli połączysz zamówienie które obejmuje wysyłkę 24H z wysyłką standardową (spoza tego katalogu ) termin realizacji będzie taki jak podany przy produkcie który dodano do koszyka ze standardowym terminem realizacji.
Czy otrzymam zwrot pieniędzy za produkt z reklamacji ?
Produkty, które przeszły pozytywne rozpatrzenie procedury reklamacyjnej będą w ramach uzgodnienia z klientem : wymieniane na nowe , lub jeśli istnieje możliwość naprawy - będą naprawiane . Trzecią możliwością jest nie odsyłanie do nas produktu w ramach reklamacji i uzgadniane są z kupującym rekompensaty pieniężne . W przypadku produktów reklamacyjnych nie ma całego zwrotu poniesionego kosztu za produkt .